Ok so I was talking with some more mature women and one exclaimed, " I wasted my good pussy on some bullshit!" So I got to thinking...
first I remembered that book called Good Pussy. I read it was very interesting
then I started wondering...Is there a difference in pussy? Isn't it all just the same?
Is saying a woman has good pussy synonymous with saying I love you so she will give in and give up the goods?
or Is it good because her's is tighter than someone else's or because she knows how to please you?

Tags: sex

Views: 41073

Reply to This

Replies to This Discussion

I have discussed this topic with men (and some women) and they say each one is different as in taste, smell, texture, wetness, tightness, etc. Lots of women claim to have the "best" pussy--whateva. At the end of the day, no matter how "good" it is, if he is gonna cheat, he will. And to those men, its only but a meat sleeve anyway. I believe it is whom the pussy is attached to that matters most.
u hav all kinds... short, long, fat, meaty, bony,bald, fuzzy, loose, tight,dry, wet, snappn, silky, bottomless, dwallified, .......n short, u hav all kinds; Yet, tighter or wetter doesn't really mean better. it could b painfully tight or bothersome wet. while ur feelings 4 the owner of that pussy may intensify the pleasure 4 u, i dont think that those feelings r enuff 2 make the pussy good. good pussy is not emotional & does not have feelings attached. it is as it implies.....physical..... its about the pussy. what may b good 2 me, may not feel so good 2 her boyfriend(lol). so with that n mind we can say that all pussy can b made good, & it depends greatly on the pussyfucker. (but what i kno, just my $0.02)
shame on you LMAO!

Bam said:
u hav all kinds... short, long, fat, meaty, bony,bald, fuzzy, loose, tight,dry, wet, snappn, silky, bottomless, dwallified, .......n short, u hav all kinds; Yet, tighter or wetter doesn't really mean better. it could b painfully tight or bothersome wet. while ur feelings 4 the owner of that pussy may intensify the pleasure 4 u, i dont think that those feelings r enuff 2 make the pussy good. good pussy is not emotional & does not have feelings attached. it is as it implies.....physical..... its about the pussy. what may b good 2 me, may not feel so good 2 her boyfriend(lol). so with that n mind we can say that all pussy can b made good, & it depends greatly on the pussyfucker. (but what i kno, just my $0.02)
i kno, i kno, i kno (with chin to chest), but thats real talk.......what can i say, my youthful days are filled with memories & actions that do not fit my present, but are tailored 2 my past. most of the things i use to do without thought, without regards 2 any1else. You could say i was that mafu##er, that daughterfu##er, that girlfriendfu##er, (prolly y im single now~ over the years i've been with 2 many females who were n relationships~& i find it hard, hard 2 give the whole of me & i really dont want 2 b n a 1/2 ass relationship) so i stand yet on another battlefield within myself, but the good thing is that no matter the outcome (or income for that matter) i will celebrate, i will eat, drink & b BAM!!!!! until i die!

LatinTemptress said:
shame on you LMAO!

There's definitely a difference in pussy as u can see from King Bam's description. LOL. Good pussy is based on ones preference so it's almost impossible for it to be all the same. While some men like it drippin wet, others may prefer it slightly moist (I don't know any of them tho...lol). While some like it tight, others may like to slide right in.
Also, who it's attached to makes a difference. Now, I'm no man by far but I know enough of them to know that the consensus is that the pussy is snappin and can grab and milk that dick! That's not to say that ALL men like it that way but those that I've encountered like a woman that can work those muscles! That's a big difference from the chick that doesn't know anything about those muscles except for holding her pee! I'm just sayin......
Totally agree!!

Thank you very much!

(quietly...LMFAO....).......2 words:

KEGEL EXERCISE

Ladies, get to flexing!!!

Photobucket

***MEN, please take note that by exercising this same muscle (the one used to stop your piss short, for whatever reason...lol) you can prevent prostate problems as well as improve your control of holding back that nut for as long as needed! Just continuously flex the muscle...and do reps as with any other exercise...they can be done ANYTIME...at work, in the shower, driving to and from work, while watching the game...whenever, since it doesnt require you to do any other movement other than flexing and releasing the same muscle that you use to stop your urine stream (bet y'all doing the shit right now....lmao)***

This has been a public service announcement from the Prince from Queens, the view expressed in this post may not reflect the opinions of the rest of the NDN fam but damnit, I read up on it and I'm sharing my knowledge with the hood! Each one teach one! lol
and Ladies, I had an debate with a woman on men doing this same exercise...she claimed we couldnt do such things cause we didnt have the same muscle....then the room got quiet as she read the article I showed her....smh....lol

Laydee Redd said:
There's definitely a difference in pussy as u can see from King Bam's description. LOL. Good pussy is based on ones preference so it's almost impossible for it to be all the same. While some men like it drippin wet, others may prefer it slightly moist (I don't know any of them tho...lol). While some like it tight, others may like to slide right in.
Also, who it's attached to makes a difference. Now, I'm no man by far but I know enough of them to know that the consensus is that the pussy is snappin and can grab and milk that dick! That's not to say that ALL men like it that way but those that I've encountered like a woman that can work those muscles! That's a big difference from the chick that doesn't know anything about those muscles except for holding her pee! I'm just sayin......
In the words of one Connoisseur Richard Pryor, "Their aint no bad Pussy out there. If it is I want try it to give a second opinion"! Others on his level aka " Experienced Cocks men" say that, ain't no pussy worth a Damn, unless the right man is getting it! If the pussy is sitting on the shelf collecting dust, what good is it to anybody?? Other have gone so far as to label the various stages of pussy. It's starting point has been called Twat (indicating little or no experience with dick), then comes pussy (this denotes a basic understanding of the pleasure that it can produce). Subsequent stages after this have been referred to in less flattering terms such as cock & hole. Again, consider the source with all things that you can never be sure of one's life experience. Good or Bad is relative term. Not all of anything is equal. One dude with a short dick & no skills who is unable to satisfy a woman, might consider all pussy bad. There is no way of telling who has skills & who doesn't. The beauty of this thing is that with the right teacher, patience, and in some cases lube & viagra (or a reasonable facsimile), most folk can improve with time; and bad pussy can again become good pussy. Remember this "it ain't the size of the ship, it's the motion of the ocean"!
ALL I KNOW IS IVE NEVER BEEN PLACED IN THE BAD PUSSY CATEGORY....BUT ITS NOT JUST BASED ON THE SWEET SPOT IN BETWEEN MY LEGS, BUT THE INTELLECTUAL MIND SET OF THE OWNER...WHICH IN RETURN, WILL TURN YOU ON WITH A DIVERSE CONVERSATION, NOT WITH JUST MY SWEET KISSES, OR MY SAVORY SCENT....BUT GOSH DARN IT I KNOW HOW TO WORK IT.....THINK FOR A MIN, WHEN YOU GET WITH SOMEONE AND YOU ARE SO MENTAL STIMULATED AND BAM!!!! Y'ALL DO THE DEED AND ITS SO DAMN GOOD YOU DON'T WANNA RELEASE, YOU JUST WANNA MARINATE IN IT ......AND THE FEELING IS MUTUAL....THATS WHEN YOU KNOW YOU HAVE HAD SOME GOOD PUSSY...JUST SAYIN CTFU!!!!
yeah right....smh

Greg Morton said:
In the words of one Connoisseur Richard Pryor, "Their aint no bad Pussy out there. If it is I want try it to give a second opinion"! Others on his level aka " Experienced Cocks men" say that, ain't no pussy worth a Damn, unless the right man is getting it! If the pussy is sitting on the shelf collecting dust, what good is it to anybody?? Other have gone so far as to label the various stages of pussy. It's starting point has been called Twat (indicating little or no experience with dick), then comes pussy (this denotes a basic understanding of the pleasure that it can produce). Subsequent stages after this have been referred to in less flattering terms such as cock & hole. Again, consider the source with all things that you can never be sure of one's life experience. Good or Bad is relative term. Not all of anything is equal. One dude with a short dick & no skills who is unable to satisfy a woman, might consider all pussy bad. There is no way of telling who has skills & who doesn't. The beauty of this thing is that with the right teacher, patience, and in some cases lube & viagra (or a reasonable facsimile), most folk can improve with time; and bad pussy can again become good pussy. Remember this "it ain't the size of the ship, it's the motion of the ocean"!
LMAO

Bam said:
u hav all kinds... short, long, , meaty, bony,bald, fuzzy, loose, tight,dry, wet, snappn, silky, bottomless, dwallified, .......n short, u hav all kinds; Yet, tighter or wetter doesn't really mean better. it could b painfully tight or bothersome wet. while ur feelings 4 the owner of that pussy may intensify the pleasure 4 u, i dont think that those feelings r enuff 2 make the pussy good. good pussy is not emotional & does not have feelings attached. it is as it implies.....physical..... its about the pussy. what may b good 2 me, may not feel so good 2 her boyfriend(lol). so with that n mind we can say that all pussy can b made good, & it depends greatly on the pussyfucker. (but what i kno, just my $0.02)

RSS

Badge

Loading…

Young, Black, and Fabulous

SNIFF THIS: Rihanna Cozies Up To Fans At ROGUE MAN Launch At MACY'S In Atlanta

 photo rihrihrogueteaser_zpsfc0eb1fe.jpg

Rihanna is always down for some us-sies and cuddle time with her fans.  So when she showed up to a Macy's in Atlanta for her ROGUE Man fragrance launch, it was business as usual.  Peep RiRi getting close to her Navy Saturday night inside....

 photo RihannaRihannaMeetsFansROGUEMANFragrance4cw76oVjmaGl_zpsf5cb7b6d.jpg

Rihanna's first fragrance for men is here, ROGUE Man.  After the official launch a couple weeks ago in select Macy's & Macys.com, Rih took her talents to Macy's at Lenox Square Mall in Atlanta Saturday for some face time with fans

The first 500 fans who purchased her fragrance got to take a picture with their Navy leader, and cute photos ensued:
 

 photo RihannaRihannaMeetsFansROGUEMANFragranceRZt18-YxQn-l_zpse66f5e06.jpg    photo RihannaRihannaMeetsFansROGUEMANFragranceTzNvgYmM-FGl_zps9e2a15df.jpg  

Nice.

 photo RihannaRihannaMeetsFansROGUEMANFragranceHdbwMUWoHFRl_zps07034200.jpg

Rih kept it effortlessly sexy in a black balconette top with dropped pearls and matching black column skirt bottom & draped white trimmed jacket, all from designer Adam Selman's Spring/Summer 2015 collection.  She paired her look with Manolo Blahnik 'Chaos' ankle-strap sandals in black suede, Inez and Vinoodh‘s white pearl & gold necklaces, a diamond necklace by Kentshire, and rings & braceltes by Lynn Ban.

 photo RihannaRihannaMeetsFansROGUEMANFragranceM_mH2CdwcPSl_zps39e39a59.jpg  photo RihannaRihannaMeetsFansROGUEMANFragranceIHh0z-hTMfEl_zpsa86bfc4a.jpg  

The fab chick signed autographs and chatted up the paparazzi and fans.

 photo RihannaRihannaMeetsFansROGUEMANFragrance3BWT1TgIuUml_zps9c956608.jpg

And, of course, looked like she was having plenty of fun while doing so.

Meanwhile, Rihanna's rumored to be readying her eighth studio album.  And rumors are flying about the tracklisting and features.  We'll just keep twiddling our thumbs awaiting credible info...

Photos: Paras Griffin/Getty Images North America/Splash News

COUPLEDOM: Actress Joy Bryant & Husband Dave Grab A Taxi In NYC

 photo JoyBryantWaitingCabNYCoQkDyCwDP3Ol_zps2661215c.jpg

We don't see much of her, but she's a low key & fab chick who we always love to see.  "Parenthood" actress Joy Bryant was spotted hailing a New York Taxi with her husband.  Pics inside...

Actress Joy Bryant, rocking camouflage wide leg pants with an Army jacket, braids and pumps, hit the NY streets with her husband, stunt performer Dave Pope.  They were spotted waiting for a cab outside the Bowery Hotel on Thursday:

 photo JoyBryantWaitingCabNYCwxk9J1sruwYl_zps1f790b0b.jpg

 photo JoyBryantWaitingCabNYCDf6suN0QQ8zl_zps142aa615.jpg

 photo JoyBryantWaitingCabNYCvqJM3Rt2nP9l_zps9a6219ad.jpg

If you aren't watching "Parenthood", you should be.  The show is in its final season on NBC.  Hopefully Joy nabs more roles like About Last Night to keep her busy....

 

Photos: Fame/Flynet

 

SAY WHAT?!: Tiny ALLEGEDLY Admits To Surgical Procedure To PERMANENTLY Change Her Eye Color

 photo tinyeye.jpg

Tired of wearing contacts to change her eye color, Tiny has taken it to the next level and allegedly got implants to change her eye color. No really. Deets inside….

First breast implants, then booty injections…now eye color-changing surgery?

Since returning from a recent vacay with her daughter Zonnique and hubby T.I., “Tiny & Shekinah’s Weave Trip” star Tiny Harris came back with a brand new look…ice gray eyes. And apparently, she allegedly went under the knife for the permanent fix.

Once she debuted her new eye color on Instagram, rumors sparked that the reality star had undergone surgery to have her iris color changed.

Confirming rumors herself, she hopped on Instagram and confirmed she did indeed have surgery to permanently change the color of her eyes using implants to change the color from brown to “ice-gray”. She thanked the doctor who performed the procedure and seemed pleased with the "exceptional customer service" she received. She allegedly posted (and deleted):

 photo eye1.jpg

 photo eye2.jpg


"I permanently changed my eye color with Brightocular and loving it! Thank you Dr. Montasser Menif for the amazing experience and for making my dream come true! I hated wearing contacts just for the color and it made my vision blurry! Blessed to say my vision is #perfect after my #ice-gray implants. Special thanks to #Spencer Vessa for all that you’ve done to make the process happen. You’re amaZing & thank you #Faiza for your exceptional customer service, For more info everyone GO visit brightocular website; and to get the #BEST #DEAL when booking your appointment, mention Promo Code #KM404 and tell them I sent you!!!"

Why does this sound like a damn infomercial? Sighs...

Her homie/stylist Shekinah Jo posted a picture of Tiny’s new look via her Instagram with the caption,
 

 photo eye3.png

"It's us!!!! @majorgirl and me!!!!! Here again in NYC to see our girl @WendyWilliams notice anything different about my buddy??"

 photo eye4.png

And Tiny also posted pics of her on the set of her first film Meet The Blacks where she's playing a character named "ShaRonda." Wondering if the role was cast for a black woman with gray eyes...

Check out this clip of Tiny's new eyes:

 

 

My lips black ass hell @majorgirl @lipsticker_ @kenya_styles

A video posted by Shekinah Anderson (@thatshekinah) on Oct 10, 2014 at 9:38pm PDT

 

Thoughts?  We know you have a few...

 

Photos: Tiny's IG via VIBE/Shekinah's IG

© 2014   Created by The Fam.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service